Savva Semenov Posted July 4, 2021 at 07:55 PM Posted July 4, 2021 at 07:55 PM Я создал новый аккаунт сделал все правильно а потом [19:43:43] Сетевая ошибка: Недопустимый CID/пароль [19:43:44] Ошибка подключения к голосовому серверу. Пожалуйста, проверьте свои учетные данные и повторите попытку. Если ваша учетная запись VATSIM является новой, пожалуйста, дайте ей возможность полностью синхронизироваться в течение 24 часов. PLZ СПРАВКА ————— I created a new account did everything right and then [19:43:43] Network error: Invalid CID / password [19:43:44] Error connecting to the voice server. Please check your credentials and try again. If your VATSIM account is new, please allow it to fully sync within 24 hours. PLZ HELP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Edvin Aaro Posted July 4, 2021 at 10:30 PM Posted July 4, 2021 at 10:30 PM This is an english forum, please ask in english, thank you. 🙂 I will append a translated version to your original post. Mats Edvin AarøAssistant to the Vice President - Supervisors VATSIM General Manager: Member Engagement[email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts